​دیدار مدیر عامل بنیاد نخبگان سعیدی و مدیر آموزش و پرورش کاشان

۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۷ کد : ۷۰۳۴ اخبار بنیاد
تعداد بازدید:۵۲۴
در این دیدار که معاونان مدیریت آموزش و پرورش کاشان نیز حضور داشتند، موضوع برگزاری مسابقه ی جوانه های نوآور بررسی شد. قرار است این مسابقه با حمایت مادی و معنوی بنیاد نخبگان سعیدی و دانشگاه کاشان و توسط آموزش و پرورش به اجرا درآید. در این دیدار آقای حسنعلیان، مدیر عامل بنیاد، در رابطه با فعالیت بنیاد و هدف برگزاری این مسابقه که به حرکت درآوردن موتور خلاقیت دانش آموزان می باشد،..............
​دیدار مدیر عامل بنیاد نخبگان سعیدی و مدیر آموزش و پرورش کاشان

در این دیدار که معاونان مدیریت آموزش و پرورش کاشان نیز حضور داشتند، موضوع برگزاری مسابقه ی جوانه های نوآور بررسی شد. قرار است این مسابقه با حمایت مادی و معنوی بنیاد نخبگان سعیدی و دانشگاه کاشان و توسط آموزش و پرورش به اجرا درآید. در این دیدار آقای حسنعلیان، مدیر عامل بنیاد، در رابطه با فعالیت بنیاد و هدف برگزاری این مسابقه که به حرکت درآوردن موتور خلاقیت  دانش آموزان می باشد، توضیحاتی ارائه داد.  وی خاطر نشان کرد: این مسابقه با سطح هوشی دانش آموزان ارتباطی ندارد و فقط به دنبال خلاقیت آنان با هر ضریب هوشی می باشد. موضوع هوش و خلاقیت دو مقوله ی جداگانه اند. در این مسابقه معلم دانش آموز خلاق و مدرسه ی وی نیز تشویق خواهند شد.

آقای خدمتی، مدیر آموزش و پرورش کاشان نیز ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این مسابقه و جشنواره های مشابه، به جای حافظه پروری به خلاقیت پروری برسیم. وی اظهار داشت ظرف 2 سال گذشته تعداد همکاران پژوهشگر از 30 نفر به 300 نفر افزایش یافته است. وی خواستار تشکیل دبیرخانه ی مشترک، برگزاری نمایشگاه در داخل دانشگاه، برگزاری همایش مشترک به مناسبت 16 آذر و استفاده از پتانسیل برنامه های 100 سالگی آموزش و پرورش کاشان گردید.

 

 


نظر شما :